سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش پاراگلایدر

پاراگلایدر در واقع ساده‌ترین وسیله پروازی غیر موتوری است. پاراگلایدر از یک چتر مخصوص (بال) ، صندلی (هارنس) و چندین نخ نگهدارنده (لاین و رایزر) تشکیل شده است. پرواز با پاراگلایدر یک نوع چتربازی است. خلبان روی صندلی مخصوص می نشینند و با کمک بال پاراگلایدر مانند یک پرنده در هوا معلق می شود و به پرواز در می آید. برای پرواز با پاراگلایدر حتما باید در مکان مرتفعی قرار داشته باشید تا بتوانید از شیب آن جا به پرواز در بیایید. به صورت کلی به پرواز کردن با چتر، پاراگلایدر می گویند.

پاراگلایدر سواری را هم می توان به صورت تکی و هم دو نفره انجام داد. افرادی که خلبان حرفه ای پاراگلایدر نیستند اما قصد دارند پرواز کردن را تجربه کنند می توانند به عنوان مسافر، همراه با خلبان پرواز نمایند. در پروازهای تفریحی مسافر در هارنس مخصوص جلوی خلبان سوار می شود و همراه با او پرواز می کند.

پرواز در فراز آسمان و مشاهده زیبایی های طبیعت از ارتقاع، با پاراگلایدر ممکن است. پاراگلایدر به دلیل اینکه با تجربه پرواز و یک احساس خوشایند همراه است، دارای طرفداران زیادی می باشد. اگر شما نیز آرزوی پرواز را دارید، پاراگلایدر می تواند رویای شما را تحقق ببخشد. با پاراگلایدر شما می توانید در ارتفاعات پرواز کنید و از قله های بلند و کوهستانی فرود آیید. در صورتی که علاقه مند به ماجراجویی هستید و به دنبال تجربه یک پرواز هیجان انگیز می باشید، آموزش پاراگلایدر را از دست ندهید. در ادامه قصد داریم به جزئیات آموزش پاراگلایدر و آموزش پاراموتور بپردازیم. با ما همراه شوید.